Regresní terapie- regrese je jedinečnou technikou, která odstraňuje negativní vzpomínky a traumata z minulosti. Umožňuje hluboké pohledy do mysli a rozkrývá nevědomé zdroje svých emocí. Přináší porozumění vlastnímu chování, reakcím a prožívání a umožňuje pak přijímat zdravější rozhodnutí v budoucnosti.

Pokud jste někdy zažili traumatickou událost, jako je například úraz, ztráta milované osoby, násilí, manipulace nebo dlouhodobě trvající stres, je regrese velmi účinným nástrojem pro zvládnutí těchto negativních zkušeností. Během regrese se klienti učí, jak se vyrovnat se svými traumaty a celkově zlepšuje své duševní zdraví a pohodu.

Na co je Regrese vhodná

Regresní terapie se také často používá k léčbě různých fyzických a psychologických obtíží, jako jsou například úzkost, deprese, migrény, psychosomatické bolesti a další. Neomezuje se pouze na léčbu těchto konkrétních problémů, ale je účinná celkově i při zvládání každodenního stresu a napětí.

Regresní terapie je velmi flexibilní terapeutická technika, která se zcela přizpůsobuje individuálním potřebám klienta. Provádí se v jednotlivých sezeních, nebo jako součást dlouhodobější terapie. Navíc, slouží jako účinná alternativa k tradičním metodám terapie, jako je například EFT – terapie emoční svobody, Práce s vnitřními archetypy (vnitřní muž, žena a dítě) apod.

Pokud hledáte účinnou a flexibilní metodu, která vám pomůže zvládnout traumatické události a zlepšit vaše duševní a fyzické zdraví, regresní terapie je pro vás tou správnou volbou. Nechte se vést svými emocemi a prozkoumat svou minulost, abyste mohli naplnit svůj potenciál a žít šťastnější a plnohodnotnější život.

Regrese je prastará metoda léčení tělesna i duševna, kterou v naší zemi rozšířil Ing. Andrej Dragomirecký. Technika regresní terapie spočívá v postupném odhalování a zpracovávání traumatických zážitků, které se v jedinci hromadí v průběhu jeho jedinečné existence. Zpracovávání spočívá především v odstraňování všech možných typů bolestí jak fyzických tak duševních. Postupným odhalováním a zpracováváním nahromaděných potíží dochází jedinec k příčině vzniku jeho problému. Ta je rovněž zpracována, čímž by měla být v podstatě odstraněna.

Oblasti potíží, kterými se regresní terapie zabývá

Hlubinnou abreaktivní psychoterapií je možné řešit problémy, jejichž příčina je skryta v podobě traumatu prožitého vědomě či nevědomě v minulosti, a který se může projevovat v různých modifikacích.

Kdy pomáhá regrese:

• chronických bolestech
    (migrény, problémy se zažíváním, bolesti zad, končetin atd.)
  • neurózách
    (panické stavy, fobie, úzkost, strach atd.)
  • psychických problémech
    (deprese, nedostatek sebedůvěry, neschopnost seberealizace, zátěže v oblastech financí, mezilidských vztahů apod.)
  • celkové harmonizaci osobnosti a zajištění optimálního psychického a duševního rozvoje

Bezpečnost metody regrese a její možná rizika

Metoda regrese je naprosto bezpečná. Klient je během terapie při plném vědomí a po sezení se cítí dobře a uvolněně. Je-li metoda aplikovaná správně a důsledně, přináší velmi dobré výsledky, které mohou být znatelné již po poměrně krátké době. Ze strany klienta je velmi důležitý důkladný výběr kvalitního terapeuta.

Cíl regrese

Cílem regresní terapie – regrese je pochopení vlastních nahromaděné potíží, které se mohou prakticky projevit i za velmi dlouhou dobu po vzniku jejich příčiny.

Metoda vychází ze základních psychických mechanismů jako je paměť a asociační procesy. Kromě svých léčebných účinků nabízí rovněž možnost nahlédnout do širších souvislostí života a existence vůbec. Může poskytnout zcela nový pohled na situace, ve kterých se nacházíme a přinést vysvětlení našich problémů v širších souvislostech.

Terapeutická sezení a konzultace probíhají on-line formou po Skype. Psychologické poradenství on-line a terapie jsou plnohodnotná a stejně efektivní, jako osobní setkání.

Sezení regresní terapie – regrese trvá přibližně 2h.

V případě zájmu o psychologické poradenství, absolvování terapie nebo konzultaci online po Skype, vyplňte prosím formulář ve spodní části stránky nebo mi zašlete email. Do zprávy se pokuste co nejpřesněji popsat Vaše potíže. Nebojte se rozepsat, a to i v případě, že se Vám o Vašich problémech „špatně“ hovoří. Pokuste se co nejvíce nastínit, co Vás trápí.

Nejpozději do 2 pracovních dnů se Vám ozvu zpět a navrhnu Vám konkrétní terapeutický postup (typ metody) nebo konzultaci. Dohodneme se také na termínu našeho setkání online.

Na Váš email Vám samozřejmě zašlu instrukce k připojení online pomocí Skype.

Jméno