Regrese - Hlubinná abreaktivní psychoterapie

RegreseRegrese je prastará metoda léčení tělesna i duševna, kterou v naší zemi rozšířil Ing. Andrej Dragomirecký. Technika regresní terapie spočívá v postupném odhalování a zpracovávání traumatických zážitků, které se v jedinci hromadí v průběhu jeho jedinečné existence. Zpracovávání spočívá především v odstraňování všech možných typů bolestí jak fyzických tak duševních. Postupným odhalováním a zpracováváním nahromaděných potíží dochází jedinec k příčině vzniku jeho problému. Ta je rovněž zpracována, čímž by měla být v podstatě odstraněna.

Oblasti potíží, kterými se regresní terapie zabývá:

Hlubinnou abreaktivní psychoterapií je možné řešit problémy, jejichž příčina je skryta v podobě traumatu prožitého vědomě či nevědomě v minulosti, a který se může projevovat v různých modifikacích. Potvrzuje se, že v případech, kde problémy nemají vážnější organickou příčinu, je regresní terapie velice účinná.

Regresi je vhodné aplikovat při:

• chronických bolestech (migrény, problémy se zažíváním, bolesti zad, končetin atd.)
  • neurózách (panické stavy, fobie, úzkost, strach atd.)

Dnes je 22.09.2017 svátek má Darina

Soubor Etické principy + CD - řízená meditace zdarma - Mgr.Klára Hanzalová - knihy

Kniha - Do duality a zpět - Klára Hanzalová

Videoupoutávka na knihu
Do duality a zpět:

Knihu Do duality a zpět si můžete objednat ZDE >>

Inspekce nemovitosti Praha a Střední Čechy - Jiří Čížek. Inspekce nemovitosti Praha, Příbram, Rožmitál - Jiří Hlavín. Inspekce nemovitosti Nymburk, Praha a okolí - Petr Tichota. Inspekce nemovitosti Hradce Králové a okolí , Náchod a Rychnov nad Kněžnou - Vladimír Sháněl. Vířivky luxusní vířivé vany a vířivka. Inspekce nemovitosti Brno, Znojmo a Vyškov - Eva Chlupová. Inspekce nemovitosti Pardubice Chrudim, Hlinsko v Čechách - Petr Kůrka. Inspekce nemovitosti Beroun, Praha a okolí - David Hoffman a Petr Coufal. Inspekce nemovitosti Přerov a Nový Jičín, Valašské Meziříčí, Vsetín - Martin Škoda. Inspekce nemovitosti Louny - Josef Kastner.