EFT –  Terapie emoční sovobdy (Emotional Freedom Techniques) je terapeutická metoda, která se zaměřuje na uvolňování emocionálních bloků a stresu. Jedná se o kombinaci akupresury a moderní psychologie, která pomáhá klientům řešit různé problémy, jako jsou somatické potíže, psychosomatické potíže a psychické potíže. EFT je založena na předpokladu, že problémy vycházejí z emocionálních bloků v těle, které způsobují nerovnováhu v energetickém systému. Při EFT se klient soustředí na svůj problém a současně stimulje ťukáním určité body na svém těle. Stimulace je provedena pomocí jemného klepání prsty na určité akupunkturní body, které jsou propojeny s energetickými kanály v těle. Během terapie EFT klient pracuje s terapeutem na identifikaci a uvolnění emocionálních bloků. Tyto bloky mohou být způsobeny traumaty, stresujícími situacemi nebo vnitřními přesvědčeními. Terapeut společně s klientem pracuje na identifikaci těchto bloků a na jejich uvolnění pomocí klepání na akupunkturní body a opakování pozitivních afirmací. Metoda EFT je známá svou rychlostí a účinností. Výsledky terapie se často projevují ihned nebo během několika hodin po terapii. EFT může pomoci lidem, kteří trpí různými problémy, jako jsou fobie, úzkost, deprese, bolesti hlavy, chronické bolesti, závislosti a mnoho dalších. EFT se také často používá jako doplněk k tradiční terapii. Může být velmi užitečným nástrojem pro lidi, kteří již prošli tradičními terapiemi, ale stále se potýkají s určitými problémy. Terapie EFT je založena na jednoduché, ale účinné technice klepání na akupunkturní body a je snadno dostupná pro každého. Pokud hledáte alternativní způsob, jak řešit své problémy, metoda EFT může být pro vás tou správnou volbou.

Výhody EFT

• Je velmi přijemná a zábavná terapeutická technika
  • Má trvalé výsledky
  • Zaměřuje se na celého člověka (nikoliv na lokální onemocnění), aktivuje CNS, stimuluje a harmonizuje humorální systém, má analgetický účinek
  • Stimuluje imunitní systém, urychluje autoregenreaci
  • Pracuje s psychosomatickými problémy a kognitivní myslí

EFT je vhodné aplikovat při:

• Zpracování traumat
  • Psychických problémech (nervozita, náladovost, deprese, pocity viny, úzkostné stavy, vzteky, žárlivost apod.)
  • Pocity nesebedůvěry, nesebelásky
  • Závislostech (jídlo, cigarety)
  • Vztahových problémech
  • Psychosomatických onemocněních (migrény, chronické bolesti, ekzém, akné, bolesti zad, kloubů, problémy se sluchem, zrakem)

Sezení trvá zpravidla 1 hodinu. Každé sezení vždy posouvá klienta vpřed a postupně ulevuje od jeho psychických nebo fyzických potíží.

V případě zájmu o psychologické poradenství, absolvování terapie nebo konzultaci online po Skype, vyplňte prosím formulář ve spodní části stránky nebo mi zašlete email. Do zprávy se pokuste co nejpřesněji popsat Vaše potíže. Nebojte se rozepsat, a to i v případě, že se Vám o Vašich problémech „špatně“ hovoří. Pokuste se co nejvíce nastínit, co Vás trápí. Nejpozději do 2 pracovních dnů se Vám ozvu zpět a navrhnu Vám konkrétní terapeutický postup (typ metody) nebo konzultaci. Dohodneme se také na termínu našeho setkání online. Terapeutická sezení a konzultace probíhají on-line formou po Skype. Psychologické poradenství on-line a terapie jsou plnohodnotná a stejně efektivní, jako osobní setkání. Na Váš email Vám samozřejmě zašlu instrukce k připojení online pomocí Skype.