Regrese je prastará metoda léčení tělesna i duševna, kterou v naší zemi rozšířil Ing. Andrej Dragomirecký. Technika regresní terapie spočívá v postupném odhalování a zpracovávání traumatických zážitků, které se v jedinci hromadí v průběhu jeho jedinečné existence. Zpracovávání spočívá především v odstraňování všech možných typů bolestí jak fyzických tak duševních. Postupným odhalováním a zpracováváním nahromaděných potíží dochází jedinec k příčině vzniku jeho problému. Ta je rovněž zpracována, čímž by měla být v podstatě odstraněna.

Oblasti potíží, kterými se regresní terapie zabývá

Hlubinnou abreaktivní psychoterapií je možné řešit problémy, jejichž příčina je skryta v podobě traumatu prožitého vědomě či nevědomě v minulosti, a který se může projevovat v různých modifikacích.

Regresi je vhodné aplikovat při:

• chronických bolestech
    (migrény, problémy se zažíváním, bolesti zad, končetin atd.)
  • neurózách
    (panické stavy, fobie, úzkost, strach atd.)
  • psychických problémech
    (deprese, nedostatek sebedůvěry, neschopnost seberealizace, zátěže v oblastech financí, mezilidských vztahů apod.)
  • celkové harmonizaci osobnosti a zajištění optimálního psychického a duševního rozvoje

Bezpečnost metody regrese a její možná rizika

Metoda regrese, pokud je správně vedena, je naprosto bezpečná. Klient je během terapie při plném vědomí a po sezení se cítí dobře a uvolněně. Je-li metoda aplikovaná správně a důsledně, přináší velmi dobré výsledky, které mohou být znatelné již po poměrně krátké době. Ze strany klienta je velmi důležitý důkladný výběr kvalitního terapeuta.

Cíl regrese

Cílem regresní terapie – regrese je pochopit a odstranit vlastní nahromaděné potíže, které se mohou prakticky projevit i za velmi dlouhou dobu po vzniku jejich příčiny.

Metoda je založena na fungování základních psychických mechanismů jako je paměť a asociační procesy. Kromě svých léčebných účinků nabízí rovněž možnost nahlédnout do širších souvislostí života a existence vůbec. Může poskytnout zcela nový pohled na situace, ve kterých se nacházíme a přinést vysvětlení našich problémů v širších souvislostech.

Sezení regresní terapie – regrese trvá přibližně 2h.

V případě zájmu o psychologické poradenství, absolvování terapie nebo konzultaci online po Skype, vyplňte prosím formulář ve spodní části stránky nebo mi zašlete email. Do zprávy se pokuste co nejpřesněji popsat Vaše potíže. Nebojte se rozepsat, a to i v případě, že se Vám o Vašich problémech „špatně“ hovoří. Pokuste se co nejvíce nastínit, co Vás trápí.

Nejpozději do 2 pracovních dnů se Vám ozvu zpět a navrhnu Vám konkrétní terapeutický postup (typ metody) nebo konzultaci. Dohodneme se také na termínu našeho setkání online.

Na Váš email Vám samozřejmě zašlu instrukce k připojení online pomocí Skype.

(*)

(*) - povinné položky