EFT – terapie emoční svobody

EFT (Emotional freedom technique) je velmi oblíbená terapeutická technika, kterou využívají psychologové, terapeuti a lékaři v celém světě. Hlavní výhodou je rychlý účinek, rychlá úleva v téměř jakékoliv oblasti psychiky nebo psychosomatiky. Pracuje s negativními a zažitými vzorci myšlení, které mění v zcela nové, osvobozené od neharmonických principů.

Výhody EFT

• Je velmi přijemná a zábavná terapeutická technika
  • Má trvalé výsledky
  • Zaměřuje se na celého člověka (nikoliv na lokální onemocnění), aktivuje CNS, stimuluje a harmonizuje humorální systém, má analgetický účinek
  • Stimuluje imunitní systém, urychluje autoregenreaci
  • Pracuje s psychosomatickými problémy a kognitivní myslí

EFT je vhodné aplikovat při:

• Zpracování traumat
  • Psychických problémech (nervozita, náladovost, deprese, pocity viny, úzkostné stavy, vzteky, žárlivost apod.)
  • Pocity nesebedůvěry, nesebelásky
  • Závislostech (jídlo, cigarety)
  • Vztahových problémech
  • Psychosomatických onemocněních (migrény, chronické bolesti, ekzém, akné, bolesti zad, kloubů, problémy se sluchem, zrakem)

Sezení trvá zpravidla 1 hodinu. Každé sezení vždy posouvá klienta vpřed a postupně ulevuje od jeho psychických nebo fyzických potíží.

V případě zájmu o psychologické poradenství, absolvování terapie nebo konzultaci online po Skype, vyplňte prosím formulář ve spodní části stránky nebo mi zašlete email. Do zprávy se pokuste co nejpřesněji popsat Vaše potíže. Nebojte se rozepsat, a to i v případě, že se Vám o Vašich problémech „špatně“ hovoří. Pokuste se co nejvíce nastínit, co Vás trápí. Nejpozději do 2 pracovních dnů se Vám ozvu zpět a navrhnu Vám konkrétní terapeutický postup (typ metody) nebo konzultaci. Dohodneme se také na termínu našeho setkání online. Na Váš email Vám samozřejmě zašlu instrukce k připojení online pomocí Skype.

(*)

(*) - povinné položky